انسان نیک اندیش - انسان قدرتمند - نژاد برتر

نیکی کردن و بدی دیدن شاهوار است.

انسان نیک اندیش - انسان قدرتمند - نژاد برتر

نیکی کردن و بدی دیدن شاهوار است.

زنده باد محمد جابریان

دنبال کردن معاملات عمده سهام یک کار خسته کننده و بی ارزشه،،،تو کشور ما یه ذره ارزش داره چون میتونی ببینی کی داره چی میخره تا حدس بزنی کی از چی حمایت میکنه یا کی فاتحش خوندست.
وقتی بحث خریدهای میلیاردی میشه همه خریداران حقوقی هستند،بانکها،موسسات مالی اعتباری،شرکتهای سرمایه گذاری،بنیادهای اقتصادی و ...
بعضی وقتها تک و توک خریدار حقیقی پیدا میشه،ولی نه تو صنایع مادر و سنگین مثل پتروشیمی یا فولاد،،،تو همین روزها خبری رسید که شاید برای خیلیها هنوز واضح نیست:
""خریدار بلوک فولاد خوزستان یک شخصیت حقیقی است،مبلغ معامله 1364 میلیارد تومان !!!!"
تو روزهای رقابت کمتر کسی فکر میکرد رقیب شرکتهای بزرگی مثل فولاد مبارکه یا سرمایه گذاری معادن و فلزات یک "شخص" باشه تا یک شخصیت حقوقی،آخرمعامله معلوم شد خریدار حقیقیه،وبرعکس خریداران دیگه از فاش شدن اسمش ابایی نداره:محمد جابریان
هرچی هست این آقا تاحالا معروف نبوده،کله گنده بازار هم نبوده (کله گنده به سبک حجره نشینان 15 خرداد)
،منم نمیشناسمش،ولی باریکلا و زنده باد با این کاری که کرد،میگید چرا؟؟؟
این آقا میتونست راحت بره دنبال واردات فولاد با این پولی که داشت،چرا بیاد پولشو صرف تولید کنه؟یا بره تو کار بساز بفروشی،از اون بهتر،بره دبی تو کار ساخت و ساز دلالی،،،اینکه 1364 میلیارد پول به خزانه این کشور ریخته،یک شرکت دولتی رو خریده و به معنای واقعی خصوصی کرده،،،یکم از تفکر این آقا یاد بگیریم،کار ندارم اگه فردا بیان بگن این بابا دزده،هیزه،زنشو فروخته پول جور کرده،دستش با سران قدرت تو یه کاسست،آدم کشته تا این معامله انجام بشه و و و و ،،،حرفهایی که پشت سر تمام نخبگان اقتصادی هست.
چه اشکالی داره ما هم فکر تولید باشیم تا دلالی؟؟؟؟چرا همه میخوان با زمین خریدن پولدار بشن؟خوشم اومد تو مصاحبش گفت به هرعملی که پول دربیاره نمیگن کار.
زنده باد محمد جابریان که چنین ثروتی داره و راحت عنوان میکنه و با پولش خرید میکنه،این دولت باید قدر بدونه،اگه امنیت اقتصادی باشه،اگه رانت نباشه،اگه دخالتهای بیجا نباشه،امثال این آقا زیاده که بیان پولشنو تو صنعت این مملکت سرمایه گذاری کنن تا دلالی و تجارت

نظرات 16 + ارسال نظر
غزل پنج‌شنبه 13 تیر 1387 ساعت 11:40 ب.ظ

حالا باید دید که چقدر می زارن سر پا بمونه! سال دیگه کله پاش نکنن! نمی خواد قدر بدونن!

amir پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام
اینطوری که میگی نیست ، لطفا خیلی بزرگ نکنید اقای جابریان و ، فقط به خاطر قدرت این کار و کرده و دلش برای مملکت نسوخته

ریما چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 11:22 ق.ظ

بالاخره اقای احمدی نژاد مافیای فولا کشور را پیدا کرد!
حتماً قیمت فولاد رو ایشان بالا می بره!

دلم برای این بنده خدا می سوزه؟ چون نوه و نتیج هاشم می تونستن با این پول زندگی بسیار عالی ای داشته باشند. اما همه چیز رو خراب کرد. به زودی بهش تهمت مافیا، مفسد اقتصادی، رشوه دهنده، مستکبر و .. خواهند زند.
در ثانی سریعاً مالیات و، خمس و زمکات مالشو هم می گیرن و تمام خاندانش رو تا 10 نسل بعد مقروض به دولت می کنن.
می گید نه، نگاه کنید آینده چه رقم خواهد زد.

علیرضا سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 02:29 ب.ظ

لطفا بگویید این آقا این ثروت رو از کجا آورده خیلیها بعد از سالها کار کردن بیست میلیون هم سر جمع نمیتونند جمع کنند

ناشناس شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 04:03 ب.ظ

این آقا که میگوئید یکی از اقوام نزدیک من هست تازه امروز این مطلب رو دیدم.باید به آقا علیرضا بگویم که ایشون به همراه سه برادر دیگر خود این سهام رو خریدن و تنها ایشون نبودند فقط اسناد به اسم ایشون هست.تازه الان باید بدونید که حرف غزل خانوم که بالا نظر داده بود درست از آب در اومد چون سود پولشون رو نمیدهند و دارن ورشکستشون میکنن.اونها حتی خمس و زکات و .. پولشون رو هم میدهند.با این تهمت هایی که بعضی ها میزنن باید در آخرت جواب هم بدهند.همون بهتر پولش رو توی خارج سرمایه گزاری میکرد.به این ملت هر کاری بکنی حتی اگه به نفعشون باشه بد میگویند.

[ بدون نام ] یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

کسی نمیدونه بچه کجاست؟ باید جنوبی باشه، نه؟

وب سایت تبلیغاتی دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 05:36 ب.ظ http://tablighatagahi.com

سلام سری هم به ما بزنید

مرضی پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

حاج محمد جابریان همدانی هستن...
من داستان زندگیشونو از مامان شنیدم...
قدیما تو قم با ما همسایه بودن...
مامان میگه خیلی ادمای خوبی بودن از همون اول...
باباون از چاقو تیز کزدن شروع کرده بوده...
با عقل و درایت به اینجا رسیدن...
ولی ما رمز موفقیتشون رو تو احترام به پدر و مادرشون میدونیم...

کیانیت شرق پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

عجب آدمای احمق بگم یا بگم خوش باور یا خیال باف ... هستیم
یکی میگه واسه حداد عادل بوده جابریان واسط، خودش اینقئر پول نداره
یکی میگه جابریان پولش از پارو بالا میره دمش گرم نرفته فولاد وارد کنه خواست کارخانه بسازه
یکی میگه حتما بچه جنوبه
بابا ولم کنید
یه نفر یه خریدی کرده نه خریدار می شناسیم نه اینکه می دونیم معامله درست منعقد شده یا نه
نه اینکه پولش پرداخت شده یا به محض اعلام شدن اسم ایشون
تیتر خبری زدند که خریده
و هزار مورد دیگه
حالا چطور شماها به این نتایج رسیدید نمی دونم!؟
چرا می دونم نمی گم
فکر کنید می فهمید
عادت کردید لقمه آماده بذارن تو دهنتون
کتاب کنکور و ...

[ بدون نام ] یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

1. با شکایت محمد جابریان خریدار فولاد خوزستان حساب سازمان خصوصی سازی بسته شد


یک منبع آگاه گفت: در پی محکومیت سازمان خصوصی سازی کشور، حساب این سازمان بطور مؤقت بسته شد.

پیگیریهای محمد جابریان خریدار بلوک 30 درصدی شرکت فولاد خوزستان به نتیجه رسید و وی با حکم دادگاه حساب سازمان خصوصی سازی را مسدود کرد.

جابریان بلوک 30.5 درصدی شرکت فولاد خوزستان را با مبلغی بسیار بالاتر از قیمت تابلوی آن روز به‌نام خود ثبت کرد اما تنها پس از چند وقت که قیمت فولاد در سطح جهان کاهش یافت خواستارابطال معامله شد. با هرماه شدن کاهش قیمت فولاد و عدم اجازه ورود خود به عنوان یکی از سهامداران عمده به جلسات هیات مدیره تصمیم گرفت تا اقدام به طرح شکایت برای ابطال بلوک کند اما هیات‌داوری در آبان‌ماه سال گذشته رای را به‌نفع سازمان خصوصی‌سازی صادر کرد. با اینحال وی کوتاه نیامدوشکایت دیگری رابه دادگاه شعبه 19 برد و این دادگاه بالاخره رای به ابطال این معامله داد تا تنها خریدار بخش خصوصی بورس ایران نیزازصحنه بورس ایران حذف شود.بنابراین سهم 30.5 درصدی جابریان دوباره به دولت مرجوع شد.

[ بدون نام ] یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

گفتنی است چند پیش مدیرعامل سازمان خصوصی سازی طی اظهاراتی گفته بود: با برنامه ریزی های انجام شده قرار بوده برای تعیین تکلیف پرونده فولاد خوزستان، رئیس قوه قضائیه دستوراتی را ارایه کند که این پرونده توسط وی به معاونت قضایی دادگستری تهران ارجاع شده لذا هنوز منتظر دریافت نظر این معاونت هستیم.

"غلامرضا حیدری کردزنگنه" درباره آخرین وضعیت پرونده فولاد خوزستان پیش از این، معامله مذکور را با توجه به تمام موارد و شواهد قطعی اعلام کرده و با تاکید بر اینکه معامله سهام فولاد خوزستان ابطال نشده است، گفته بود: مستنداتی که خریدار سهام به دادسرای شعبه 19 ارائه داده بود و این شعبه نیز رای خود را به استناد آن صادر کرده است، از نظر سازمان خصوصی سازی قابل قبول نیست.

کردزنگنه با بیان آنکه تنها مرجع رسیدگی به واگذاری ها هیات داوری است، اظهار داشت: این مرجع به نفع سازمان خصوصی سازی رای صادر کرد اما "جابریان" شکایتی را به شعبه 19 قضایی ارایه و این دادگاه نیز به نفع ایشان رای صادر کرد.

به گفته وی، سازمان خصوصی سازی در این راستا نامه ای را به رییس قوه قضاییه ارایه کرد و خواستار ماده 18 ای شدن این پرونده شد.

رییس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: با توجه به آنکه رای هیات داوری برای سازمان خصوصی سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است باید به این نظر توجه شود. اعلام قطعی بودن معامله نیز از دیگر دلایل سازمان خصوصی سازی برای عدم فسخ این معامله است.

کردزنگنه درباره پرونده های سازمان خصوصی سازی در قوه قضائیه و هیات داوری، اظهار داشت: پرونده ای همچون فولاد خوزستان مطرح نکرده ایم، پرونده های مطرح شده توسط سازمان خصوصی سازی بیشتر در خصوص اقساط معوق یا شرکت هایی که به تعهدات خود عمل نکرده اند، است. اما پرونده ای که از سازمان خصوصی سازی شکایت شده باشد، وجود ندارد و اگر چنین پرونده هایی مطرح باشد، در مورد مسائل بسیار جزیی است.

قابل ذکر است در پی شکایت خریدار بلوک 30.5 درصدی فولاد خوزستان به ارزش 1364 میلیارد تومان، هیات داوری به نفع سازمان خصوصی سازی رای خود را صادر کرد، اما دادسرای شعبه 19 به نفع خریدار سهام فولاد خوزستان "محمد جابریان" رای داد، بنابراین این مسئله به قوه قضائیه ارجاع شد. هم اکنون نیز قوه قضائیه باید ابطال یا عدم ابطال معامله را تشخیص دهد.

گفتنی است بزرگترین معامله تاریخ بورس کشور در راستای اجرای اصل 44 در تیرماه سال گذشته با واگذاری بلوک 30.5 درصدی فولاد خوزستان به ارزش 1364 میلیارد تومان به فردی به نام محمد جابریان رقم خورد. جابریان در این معامله پس از 9 روز رقابت بلوک 30.5 درصدی شرکت فولاد خوزستان را با مبلغی بسیار بالاتر از قیمت تابلوی آن روز به ‌نام خود ثبت کرد.

در فروردین ماه سالجاری بزرگترین معامله‌گر تاریخ بورس و خصوصی‌سازی کشور از خرید بلوک 30/5 درصدی سهام فولاد خوزستان انصراف داد و خواهان فسخ این معامله بزرگ شد.

جابریان در این خصوص خواستار دریافت یکسری تسهیلات بود، اما هیات واگذاری معتقد است که یکسری

[ بدون نام ] یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

تسهیلات به این خریدار از جمله اینکه می تواند اقساط خود را تا پایان سال 88 پرداخت نماید، داده است.

البته گفته می شود سازمان خصوصی سازی نیز مانع از حضور نمایندگان خریدار بلوک 30.5 درصد در هیات مدیره این شرکت برای تصمیم گیری شده است.

از سوی دیگر، سازمان خصوصی سازی از ارائه تسهیلات و امکانات ویژه به خریدار سهام از جمله اقساط بلندمدت خرید سهام این شرکت که قرار بود بخشی از آن بصورت نقد و بخشی بصورت اقساط پرداخت شود، خبر داده بود. همچنین برخی نیز دلیل درخواست ابطال معامله از سوی جابریان را کاهش قیمت جهانی فولاد پس از خرید سهام این شرکت عنوان می کنند.

[ بدون نام ] یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

سخن اخر اینکه ایشان در توصیه‌هایی به دیگر تجار بخش خصوصی کشور اظهار داشت: آدم‌های ریشه‌دار هیچ وقت مملکت خودشان را رها نمی کنند و نمی‌روند. تجار بخش خصوصی هم در پاسخ به توصیه وی گفتند: آدمهای ریشه دار هیچ وقت تو معامله دبه در نمیارن.

بنده خدا سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

اگر ایشان راست می گوید حق وحقوق مغازه داران پاساژ ساعتچی واقع در بازار تهران را بدهد که با توسل به زور وارعاب ونیرنگ با تخریب 4ساله تعدادی از جوانان این کشور را دچار مشکلات زیادی کرده است بنده به شخصه ازخداوند خواستار جواب دندان شکن به این شخص وخانواده اش هستم به امید روزی که هرچه بلا به سر ماچند کاسب آورده به سرخودش وخانواده اش بیاید آمین یا رب الالمین

جواب به مرضی سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

ای دوست هیچ انسان خوبی مردم را گرفتار نمی کند برو به مامان عزیزت بگو آن آدم خوب حالا تبدیل شده به شخصی که همه مرد را پول می بیند حالا دیگر چاقو تیز نمی کند بلکه نشسته وخون مردم را میمکد نمونه اش پاساژ ساعتچی واقع در خ 15 خرداد تهران باور نداری سری به آن جا بزن ببین چند نفر رابه خاک سیاه نشانده

جواب علیرضا چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

میخواهی بدانی این همه ثروت از کجا آمده سری به زندیگنامه اش بزن متوجه میشوی آخرین عملی را که مرتکب شده است را برو از کاسبان پاساژ ساعتچی واقع در خ 15خرداد تهران بپرس کاری با آنبنده گان خدا انجام داده که هیچ کس قدرت حتی حرف زدن را هم ندارد خدا را قسم میدهم به حق 6ماهه امام حسین همانطور که ایشان زندگی ما کسبه را مختل کرده زندگی اش مختل شود که اگر چنین نشود باید به قدرت خدا...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد